מערכת Signow היא פלטפורמה לייעול וחיסכון זמן המאפשרת לחתום על מסמכים אונליין, בכל זמן ומכל מקום.
הפלטפורמה משרתת שני סוגי משתמשים: מנהלים, אשר משתפים טפסים; לקוחות, החותמים על הטפסים.
עבור הלקוחות החותמים המערכת היא ללא עלות. המנהלים משלמים ע"ב חודשי לפי חבילת הגבלת הטפסים בה הם משתמשים. ישנה חבילה חינמית נסיונית.
התהליכים פשוטים:
- למנהל: מעלים מסמך קיים מהמחשב » מוסיפים על גבי המסמך שדות מילוי » שולחים אל הלקוח.
- הלקוח: מקבל את המסמך » ממלא על גבי שדות דרך האינטרנט (מהמחשב או מהפלאפון) » המסמך נסגר.
- לאחר סגירת המסמך, נשלח עותק חתום ונעול לעריכה כקובץ PDF אל המנהל ולעיתים גם אל הלקוח (לבחירת יוצר המסמך).
תוספות מרכזיות:
- המערכת תומכת בעריכת סוגים שונים של קבצים: קבצי PDF, מסמכי Word, תמונות ועוד.
- המערכת תומכת במגוון שדות מילוי: חתימה, טקסט, מספר, כן\לא, תאריך, שעה ועוד.
- המערכת תומכת באפשרויות הפופולריות לשליחת הטופס אל הלקוח: דרך המייל, הודעת SMS או הודעת WhatsApp.
יכולות נוספות:
מלבד המערכת הבסיסית, שהיא חזקה בפני עצמה, יש מגוון רחב של יכולות נוספות:
- שדה חתימה הניתן למילוי ע"י חתימה עם האצבע (במכשיר נייד) או עם העכבר (במחשב).
- שדות מילוי אוטומטיים כמו תאריך החתימה ע"י הלקוח.
- פתיחת תתי-משתמשים, למשל עבור משרד רוא"ח או עו"ד עם מס' עובדים המתעסקים בטפסים שונים.
- תבניות קבועות לטפסים עבור יצירה מהירה ושליחה.
- מעקב שדות מילוי ע"י הלקוח, כך שיידע שמילא את כל הפרטים.
- שליטה מלאה בהודעת השיתוף של הטופס אל הלקוח.
- שמירת אנשי קשר קבועים.
- ועוד…
נסו בעצמכם » www.signow.co.il